Subject: FW: Rail Baltic Pärnu kaubaterminali ja hoolduskeskuse maa-ala sadevete ärajuhtimise eelprojekt
From: "Karel Vergi | K-Projekt" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 13 Nov 2024 18:10:12 +0200

Tere,

Edastan kooskõlastamiseks Rail Baltic Estonia tellimusel koostatud Pärnu
kaubaterminali ja hoolduskeskuse maa-ala sadevete ärajuhtimise
eelprojekti.

Eelprojektile lisatud juurde ka vajalikud eksperthinnangud ning
Transpordiameti nõuded projektlahenduse koostamiseks.

Failid on allalaetavad lingilt:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/s/Documents/El7cIrHkhTJNhyZh50riejMBT
sNZTNnHk9PP79Ze0SM1Xw?e=rvTRzp>  2024.11.13 EP Transpordiamet

Lugupidamisega

Karel Vergi, MSc
projektijuht
mob: +372 5057035
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
<https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.